torsdag den 6. januar 2011

Salt


Min all time yndlings kvindelige skuespiller er tilbage. Salt kan lejes hos Block Buster som premierefilm til 45.- eller indgå i tilbuddene: 3 premierefilm, i 3 døgn til 120.- eller 5 premierefilm i 5 døgn til 150.-
Kan også købes på DvD til 159,95 kr hos Blockbuster.dk



Resumé: Evelyn Salt, som er en betroet og loyal CIA-agent, tager flugten, da en russisk afhopper overbeviser hendes chefer om, at hun er en dobbeltagent, der er udsendt for at myrde den amerikanske præsident. Menneskejagten intensiveres, og Salt bruger alle sine færdigheder som hemmelig agent til at undgå tilfangetagelse og afdække en hemmelighed, der er så afgørende, at den har potentialet til at ændre verdenshistoriens gang. Angelina Jolie spiller hovedrollen i denne actionspækkede thriller med en uventet slutning.


Min mening: Salt starter ud med at være en film man synes man har set før, og jeg var ret sikker på at jeg kunne sidde og gætte mig frem til handlingen og slutningen. Det viste sig så efter noget tid, at jeg ikke havde nogen som helst anelse om hvor filmen ville føre hen. Det skyldes først og fremmest super skønt skuespil, virkelig troværdigt! Men Salt er også ret godt skrevet.
Jeg må sige at filmen overraskede mig meget hen af vejen, og jeg fandt at den blev mere og mere interessant.
Jeg ved ikke rigtig om der er noget at sætte en finger på. Holder meget af alle de valgte skuespillere. Men hvis jeg skal finde noget, så må det være at filmen er lidt langsom om at komme i gang.
Det er ikke den mest nyskabende og udenover fantastiske film, men det er en rigtig solid god action film.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar