onsdag den 22. december 2010

Julefilm d. 22 dec

Som en ny ting her i juletiden, vil jeg blogge om alle de gode film de forskellige kanaler viser her op til jul.
Hvis det er en film jeg har set, vil jeg da også lige smide en kort anmeldelse efter den.
De film som er markeret med RØDT er julefilm!
De af filmene jeg kunne finde, har et link med en tilhørende trailer.


TV2:
- Kl. 22:50 - Tomb Raider (Amerikansk action-eventyr fra 2001) Filmen indeholder en af mine yndlige, smukke Angelina Jolie. Den er spækket med action og eventyr. Indiana Jones i kvindelig form. 3/5 stjerner.


TV3:
- Kl. 21:00 - Single Santa Seeks Mrs. Claus (Amerikansk komedie fra 2004)
- Kl. 02:25 - Hard Luck (Amerikansk actionthriller fra 2006)


Kanal 5:
- Kl. 21:00 - Surviving Christmas (Amerikansk komedie fra 2004)
- Kl. 03:45 - Helter Skelter (Amerikansk drama fra 2004)


TV2 Zulu:
- Kl. 20:55 - Inkasso (Dansk actionkomedie fra 2004) En sød lille historie. Minder en smule om Pusher, men mindre barsk. Den skal nok ses, men nok ikke mere end en gang, dybere er den ikke. 1½/5 stjerner.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar