onsdag den 29. december 2010

Narnia - Voyage Of The Dawn Treader


Tog en smut i biografen i går for at glæde en person, som ikke kunne finde et match med andre til denne film. Sjovt nok, så har jeg nu set alle 3 Narnia film i biografen, selvom jeg bestemt ikke er særlig stor fan.
Vi så filmen i 3D, men den går også i 2D.



Resumé: 
'Narnia: Morgenvandrerens Rejse' er det tredje eventyr i serien om Narnia.

Edmund og Lucy Pevensie drager af sted på nye eventyr sammen med deres fætter Eustace, deres fælles royale ven, Kong Caspian, og en krigerisk mus ved navn Reepicheep.

På skibet ’The Dawn Treader’ forsvinder de ind i et mystisk maleri, der fører dem ud på en helt utrolig rejse med oplevelser og farer, der overgår deres vildeste fantasi.

Narnias skæbne afhænger af deres mission, som fører de modige rejsende til mystiske øer og en flod af guld, til konfrontationer med magiske uhyrer og fjender, og til en genforening med deres ven og beskytter, den mægtige løve Aslan.

Min mening:
Jeg har både positivt og negativt at sige. Skal vi tage det positive først?
Denne 3. film falder bestemt bedre i min smag end de forgående, de 4 søskende er alle sammen blevet lidt større, knap så irriterende og naive, og det går jo tit hånd i hånd med en mere barsk og "uhyggelig" film.
Så det negative da.
Jeg kan bare ikke forlis mig med skuespillerene, jeg har virkelig meget mod dårlige barnestjerner, og de har endda valgt at undlade de to ældste søskende i denne film... HVAD!?
De kan ikke komme til Narina mere fordi de er voksne.. undskyld men er det Peter Pan jeg sidder og ser?
Jeg fik et hurtigt flashback til øskenøen og dens "ingen voksne!!!" regl. Ej, det er for dumt.
Man behøver ikke se filmen i 3D, for så fantastisk er den faktisk ikke i forhold til andre 3D film jeg har set. Så behold hellere de penge og se den i 2D.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar