fredag den 21. januar 2011

Bond 23

Der er meget få organisationer i verden som er mindre troværdige end engelsk overskrifter. De tager ca. fejl 99.99% af gangene de er ude med sladder.
Men jeg kunne alligevel ikke lade være med at bide mig fast i denne lille James Bond sladder spalte.

Engelske "The Sun" skriver at producenten på den nye James Bond film, forsøger at få fingere i skuespillerinde Rachel Weisz, til sin nyeste produktion. Ikke som Bond pige, men som superskurk, leder af den kriminelle organisation, bedre kendt som "Quantum".
Problemet? Weisz har p.t. et forhold kørende med 007 stjernen Daniel Craig, og de frygter at hun derfor vil takke nej til rollen.
Ud over det, påstår nyhedsavisen også at titlen på den næsten film, før kendt som Bond 23, vil blive lavet om til Red Sky At Night.
Selvom denne historie nok har flere usandheder en fakta i sig, så ønsker jeg det ikke. Jeg elsker Rachel Weisz og er overbevist om at hun vil være perfekt som skurk.
Hvad titlen angår, så kunne det sagtens lyde som en klassisk James Bond titel.

1 kommentar:

  1. Jeg er helt enig! Jeg synes også Rachel Weisz ville være perfekt i en James Bond film - dog synes jeg ikke, at de skal ændre titlen.

    www.movofashion.blogspot.com

    SvarSlet