søndag den 4. september 2011

World Invasion: Battle Los Angeles


Krigsfilm, blandet med en gang Sci-Fi og rumvæsner. Kan lejes som en premiere film hos BlockBuster. Eller købes hos diverse forhandlere.


Resumé: En episk sci-fi-actionfilm om den civiliserede verdens sammenstyrtning, da Jorden bliver angrebet affjendtlige rumvæsner. Folk over hele kloden ser på, mens storbyerne destrueres, og Los Angeles bliver menneskehedens sidste bastion i en kamp, som ingen havde forudset. Nu er det op til en oversergent i den amerikanske flåde (Aaron Eckhart) og hans enhed at sætte en stopper for angrebene og tage kampen op mod en fjende, der er fuldstændigt forskellig fra alle dem, de tidligere har stået over for.

Min mening: Jeg HADER normalt kirgsfilm. De fanger mig bare slet ikke, og jeg ender tit med at falde i søvn fordi de har det med at være ualmindeligt trivielle.
Battle Los Angeles er anderledes. Måske fordi den indeholder rumvæsner, og Sci-Fi action, som lige er mig. Det er en film som har overrasket mig på alle planer... effekterne er storslået og fantastisk flotte, skuespillet er middelt, men med pil op.
Historien er meget som en hver anden krigfilm, ind og redde nogen og skyde lidt, og så ud igen, for derefter at blive sendt ind igen.
Dog bliver den aldrig kedelig, og jeg sad helt anspændt med store øjne og lod det brage af sted. Action fra start til slut er garanteret!
Jeg er godt klar over at Battle Los Angeles for mange smæk, og folk generelt ikke er særlige vilde med den... det forstår jeg over min grav ikke et ord af!?
Måske kommer det fra de hardcore krigsfilm elskere, men for mig var den helt perfekt, og skal snart ses igen.

1 kommentar:

  1. Åh, det kunne være at jeg også skulle give den en chance :) Har det på samme måde med krigsfilm.
    Dejlig blog du har, kigger ofte ind :)

    www.blog-thelastresort.blogspot.com - Follow me :)

    SvarSlet