mandag den 6. december 2010

Megan Fox som den nye Tomb Raider

I følge www.europapress.es går der rygter om at Megan Fox skal overtage Angelina Jolie's rolle som Tomb Raider i fremtiden. Megan Fox er mange gange blevet sammenlignet med miss Jolie, og bliver også kaldt "den unge Angelina" blandt pressen, og hun har da også gjort sit for at få det til at ske. Læbe operationer, bryster, kopi af Angelina's ryg tatovering, ansigts løftninger m.m.
Megan Fox sidder allerede med en kontrakt hos Paramount studios, fra sine tidligere Transformer film, og da Paramount også står bag Tomb Raider, ja så er muligheden der.


Selv er jeg ret vild med Angelina Jolie, jeg synes hun er sexet som bare pokker. At lille Megan Fox så skulle tage over fra hende, er i min verden utænkeligt.
I forvejen synes jeg Megan Fox er ret så ligegyldig, hun kan ikke spille skuespil og hun virker utrolig snobbet og falsk.
Men måske hun kan vokse fra det. Som det står nu, er jeg under alle omstændigheder, ikke klar til at give hende en chance.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar