søndag den 5. december 2010

Red


Er lige kommet hjem fra en biograftur med veninden, vi valgte Red, mest på baggrund af skuespillerlisten, da vi ikke vidste så meget om selve filmens handling. 


’Red’ er en actionkomedie med Bruce Willis, Morgan Freeman og John Malkovich.
Frank, Joe, Marvin og Victoria var engang CIAs bedste og mest betroede agenter. Men de hemmeligheder, de engang kendte til, har lige aflyst pensionen og gjort dem til CIAs vigtigste mål.

De tvinges til at finde de gamle arbejdsredskaber frem igen og bruge deres samlede evner og erfaring til at holde sig i live. Deres eneste chance er at begive sig på en næsten umulig rejse fra kyst til kyst for derefter at trænge ind i CIAs arkiver og afsløre en af de mest hemmeligtstemplede sammensværgelser nogensinde.

’Red’ er baseret på en populær tegneserieroman af Warren Ellis og er med bl.a. Helen Mirren (’The Queen’).

Min mening:
Skuespillet var perfekt, og rollelisten helt 100% efter min smag.
Men desværre var gode skuespillere bare ikke nok denne gang, filmen var meget forudsigelig, og direkte kedelig ind i mellem.
Selve historien gav absolut ingen mening overhovedet, og det var som om der manglede noget af den. Som om de havde måtte klippe en eller anden dybere forklaring ud, fordi filmen blev for lang.
Men til trods for mangel på historie, så er og bliver Bruce Willis min actionhelt, Helen Mirren min skønne queen, og Morgan Freeman med den dejlige stemme, min lindring.
Så jeg kan kun give historien og mangel på action 1/5, men på baggrund af rollelisten, skal den have 3.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar