mandag den 31. januar 2011

Predators


De er tilbage, farligere end nogensinde før. Predators kan lejes hos Block Buster som premierefilm til 45.- eller indgå i tilbuddene: 3 premierefilm, i 3 døgn til 120.- eller 5 premierefilm i 5 døgn til 150.-
Kan også købes på DvD til 159,95 kr hos Blockbuster.dk


Resumé: Robert Rodriguez præsenterer dig for Predators – et helt nyt kapitel i Predator-universet. Adrien Brody spiller rollen som Royce, en lejesoldat, der modvilligt leder en gruppe af elitekrigere gennem en mystisk mission på en fremmed planet. Bortset fra en vanæret læge er de alle koldblodige mordere – lejesoldater, gangstere eller straffefanger – menneskelige ”predators”. Men da de systematisk bliver jaget og elimineret af en ubeskriveligt skræmmende alien, står det klart, at de pludselig er blevet et bytte!


Min mening: Jeg har aldrig set de gamle Predator film. Jeg har bare syntes at de var til grin, selve predators'ne var langsomme, rigtig dårligt lavet, og ikke spor uhyggelige.
Min kæreste fik mig så overtalt til at se denne nye udgave. Dette er ikke en genindspilning, men er fortsættelse til de gamle film.
Jeg blev overrasket, meget overrasket, for at sige det rent ud blev jeg fuldstændig opslugt af filmen. Den var jo kanon god!
Skespillet er lidt tvivlsomt, men det gør faktisk ikke så meget lige i denne film.
Jeg vil ikke klasse Predators som en gyserfilm, slet ikke tæt på heller. Predators er mere hen af action/sci fi med et strejf af splatter.
Jeg vil med glæde anbefale filmen til jer alle derude, det er ikke den helt store hjernevrider, men den er spændende.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar