fredag den 28. januar 2011

Solomon Kane


Eventyr i stil med Van Helsing. Solomon Kane kan lejes hos Block Buster som premierefilm til 45.- eller indgå i tilbuddene: 3 premierefilm, i 3 døgn til 120.- eller 5 premierefilm i 5 døgn til 150.-
Kan også købes på DvD til 169 kr hos CDON.com



Resumé: Solomon Kane er en yderst effektiv dræbermaskine i 1500-tallets England. Efter et brutalt nederlag på et plyndringstogt i Nordafrika beslutter han sig for at lægge volden på hylden. Men en ondskab er blevet vækket, og Solomon Kane har nu kun én mulighed for at overleve: ved at tage kampen op endnu engang!
  
Skaberen af den legendariske ”Conan” er tilbage med et episk actioneventyr, hvor nutidens effekter tørner sammen med fortidens kampslag i det endelige opgør mellem det gode og det virkelig onde!


Min mening: Ikke det værd.
Så er den vist ikke længere. Historien er så tynd at man næsten undrer sig over hvordan det overhovedet kunne lade sig gøre at lave en så dårlig skrevet film.
Det hænger bare overhovedet ikke sammen. Selve filmens plot findes ikke... det er der bare ikke. Det er en hel del endeløs slagtning og vold.
Man har ikke engang følelsen af at de prøver at sende et budskab, de gav bare op fra starten og valgte i stedet at lave et stort kaos af dårlig grafik og monstre.
Det eneste gode jeg kan sige om filmen er at den på et bestemt tidspunkt bliver lidt uhyggelig, og jeg sad og gemte mig lidt... og så kan jeg vist også godt lide ham der besidder hovedrollen.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar